קידום דיגיטל ע"י חשיפה איכותית

כל בעל עסק מבין שהיום יותר תמיד הנוכחות בגוגל וברשתות החברתיות הכרחית ופעילות קידום דיגיטל היא חלק אינטגרלי משיווק יעיל. אם טרם התנסית בקידום דיגיטל, ודאי הסיטואציה הזו מוכרת גם לך – הקמת אתר מעולה עם תכנים איכותיים, רספונסיבי, מהיר ובעיצוב מרשים, אבל! ריק ממבקרים כמו אתרי תיירות בימי קורונה. אולי כמה לקוחות שלך ביקרו באתר, אבל לא (רק) בשבילם הקמת את האתר, אלא לטובת טראפיק מכובד ולידים חדשים. 

למה צריך קידום דיגיטל (או - איפה הלקוחות שהבטיחו לנו ברגע שיהיה לנו אתר)?​

לא משנה באיזו מערכת ניהול תוכן החלטתם להקים את האתר, די מהר תגלו שגם המערכת עם יכולות ה SEO המתקדמות ביותר לא תוכל להחליף מקדם בשר ודם, וגם תוכן איכותי ועשיר ככל שיהיה, הכתוב מדם ליבכם ובעל ערך אמיתי ללקוח - חייב קידום דיגיטל, אחרת הוא לא יקבל חשיפה ראויה.

תראה לי את האתר שלך ואומר לך איך לשפר את ההמרות שלו ע"י קידום דיגיטל

באותה נשימה, יחד עם הטיפול בחשיפה, בקידום דיגיטל יש חשיבות עצומה לחווית המשתמש. גם לטובת קידום האתר, אבל בעיקר כדי למנוע נטישה ולהשיג את יעד ההמרה (רכישה באתר/יצירת קשר/הגעה לחנות פיזית). באתר קניות (e-commerce) יש לוודא שתהליך הרכישה ידידותי למשתמש, אינו מסורבל ואינו מוגבל לכרטיס אשראי מסוג מסוים. באתר שיש בו מוצרים רבים המחולקים לפי קטגוריות, יש לוודא שהתפריט מחולק באופן ברור, המאפשר התמצאות מהירה ונוחה ללא צורך בהקלקות מרובות (שפוגעות גם בדירוג האתר). דוגמאות אלה הן רק חלק ממקרים שטיפלתי בהם באתרים שונים, ולאחר בדיקה של האתר שלך אוכל לתת המלצות מסודרות ומפורטות כיצד ניתן לשפר את חווית המשתמש ואת ההמרות ע"י קידום דיגיטל איכותי.

קידום דיגיטל למקסימום המרות

יחס אישי ותשומת לב לפרטים הקטנים הם ערכי יסוד בעיניי, ואופטימיזציה היא קו מנחה ולא רק שלב בתהליך

אם גם אתם רוצים מפגש מעצים עם הלקוחות שלכם בדיגיטל, צרו קשר ונתקדם ביחד